Instrucțiuni de utilizare a cardurilor de călătorie TRANSPORT PUBLIC SA

Cardurile electronice de călătorie permit posesorului efectuarea unui număr nelimitat de călătorii, în perioada de valabilitate, pe traseul solicitat;

Cardurile vor fi validate în mod obligatoriu, imediat după urcarea în mijlocul de transport, la aparatele special montate în acest scop.

Mod validare:
– se apropie cardul de călătorie de validator, timp în care se afișează mesajul “Se citește cardul”;

– dacă abonamentul este în perioada de valabilitate și vă aflați într-un autobuz care circulă pe traseul inscripționat pe card, va fi afișat mesajul de confirmare “Validat! Expiră la zz/ll/aaaa”;

– dacă abonamentul este în perioada de valabilitate și vă aflați într-un autobuz care circulă pe un alt traseu decât cel de pe card dar pe un tronson comun, se apasă butonul “Validare tronson comun”, apoi se apropie cardul de cititor și se menține până la afișarea mesajului de confirmare: “Validat! Expiră la zz/ll/aaaa”;

– dacă abonamentul este în afara perioadei de valabilitate sau vă aflați într-un autobuz care circulă pe alt traseu decât cel inscripționat pe card, pe validator va apărea mesajul “Card invalid”.

Pentru a afla informații cu privire la titlurile de călătorie înregistrate pe card, se apasă butonul I (Informare) și se apropie cardul de validator. Apoi se vor afișa informații cu privire la abonament: perioada de valabilitate, linie, validat (DA/NU), data și ora ultimei validări.

Se consideră contravenţie nevalidarea la urcarea în mijlocul de transport în comun a unui card în perioada de valabilitate şi se sancţionează conform prevederilor în vigoare.

Cardurile nominale personalizate nu pot fi transmise altor persoane.

In cazul pierderii sau deteriorării din culpa beneficiarului, acesta poate solicita la una din casieriile societății emiterea unui card nou, taxa fiind de 10 lei.

Pentru informații suplimentare apelați 0234.585.909 sau lasați o întrebare la rubrica de comentarii de mai jos.

5 COMENTARII

    • Buna ziua! „Tronsonul comun” este portiunea pe care traseele autobuzelor se suprapun. De exemplu, de la FNC pana la Piata Centrala, traseele 18 si 22 au un tronson comun. Intre aceste statii, cineva cu abonament pe traseul 22 poate circula si cu autobuzele de pe traseul 18 si viceversa.

  1. Buna seara,
    Refritor la cititoarele de carduri va rog sa procedati la resoftarea cititoarelor de carduri pentru pensionari din urmatoarele motive:
    – sunt multe dintre persoanele in vârsta de 70 ani si peste care deabea stiu sa foloseasca un mobil iar dumneavoastra îi puneti sa foloseasca butoanele de touchscreen in momentul urcarii in autobuz. Este aproape imposibil pentru aceste persoane sa faca acest lucru mai ales ca se misca extrem de greu si vor cauta mai întâi un loc sa stea în autobuz.
    Încercati sa softati cititoarele sa citeasca cartelele, iar pentru cei care sunt într-un autobuz de pe tronsonul comun sa afiseze automat mesajul ” Validare tronson comun „. Nu puneti pensionarul care în mod normal nu prea vede sa faca el validarea.
    Deasemenea puneti cititoare la toate cele trei usi ale unui autobuz este mai usor pentru pensionarii care se misca natural greu sau foarte greu.
    Multumesc.

  2. Buna ziua!
    1. cardurile in momentul primirii au validat un traseu sau se valideaza la prima calatorie?
    2. daca nu este validat un traseu cum se valideaza acel traseu?
    3. am intrebat soferi, casiere(NORD), controlori si nimeni nu stie nimic. Am sunat la nr.de telefon si mi s-a spus ca traseul este tiparit pe card ceea ce este fals! Apoi ca de fapt este validat pe traseul dorit din momentul inmanarii!
    4. Daca pe mine la cei 48 de ani nu m-a lamurit nicio persoana din cadrul institutiei dv. atunci ce faceti cu o persoana trecuta peste 70ani?

    • 1. In momentul eliberarii cardurile sunt valabile pe traseul solicitat de beneficiar, conform listelor primite de la Directia de Asistenta Sociala, perioada de valabilitate fiind 01.09-31.12.2017.
      2. Imediat dupa ce a intrat in posesia cardului beneficiarul il poate folosi pe traseul solicitat si memorat pe cardul electronic, sau pe alt traseu dar doar pe portiunea comuna cu cel de pe card, avand obligatia de a-l valida la fiecare urcare in autobuz.
      3. Odata cu eliberarea cardului cei de la DAS au furnizat (trebuiau sa furnizeze) beneficiarilor si un flyer, pus la dispozitie de Transport Public, cu instructiunile de utilizare a cardului.
      4. Daca beneficiarul se afla intr-un autobuz ce circula pe traseul de pe card atunci la urcare trebuie doar apropiat cardul de validator, daca beneficiarul se afla intr-un autobuz ce circula pe alt traseu decat cel de pe card dar pe o suprafata comuna, atunci trebuie apasat butonul “Validare tronson comun” si apoi apropiat cardul de validator.

      Pentru orice informatii suplimentare va rog sa folositi adresa de mail bacau@transportpublicbc.ro

LĂSAȚI UN MESAJ